TOTAL-OSP Rewzior

TOTAL-OSP Rewizor

To przeznaczona głównie dla Urzędów Gmin oraz Komendantów OSP rozbudowana aplikacja z graficznych interfejsem służąca do łatwego i intuicyjnego zarządzania wieloma jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych jednocześnie z dowolnego obszaru (gmina/powiat...). Program posiada bardzo dużo możliwość i został przygotowany w oparciu o konsultacje z członkami z różnych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych oraz osobami rozliczającymi i zarządzającymi na co dzień jednostkami OSP np. Komendantami Gminnymi OSP i Urzędnikami z wielu Gmin z terytorium całej Polski.



Główne zalety rocznej licencji:

  • - Możliwość instalacji oprogramowania na nieogranioczej liczbie komputerów w ramach jednej opłaty

  • - Możliwosć wspólnej pracy w tym samym czasie na wielu komputerach

  • - Gwarancja stałej ceny - po pierwszym zakupie opłata nigdy nie wzrośnie w kolejnych latach

  • - Bezpłatne aktualizacje

  • - Możliwość przypisania i zarządzania nieograniczoną ilością jednostek OSP

  • - Bezpłatne wsparcie technicnze oraz pomoc w obsłudze programu

  • - Praca zawsze na aktualnych danych bez względu z którego komputera korzystasz


!UWAGA!
W cenie programu dołączane są wersję oprogramowania w wersji NETWORK, które można przekazać wszystkim jednostkom OSP, lecz istnieje także możliwość "wirtualnego" przypisania jednostek OSP w programie w celu zarządzania nimi przez Urząd/Komendanta bez konieczności wymuszania korzystania z aplikacji przez OSP i narzucania im dyscypliny związanej z uzupełnianiem danych w programie.

!UWAGA!
Konkretna OSP widzi jedynie dane swojej jednostki, natomiast Urząd/Komendant ma dostęp do danych wszystkich jednostek OSP z możliwością ich edycji.



Ze względów na ochronę danych osobowych niektóre dane na zrzutach z ekranu zostały zamazane.








Rozliczanie paliwa

Rozbudowany moduł w którym możemy monitorować aktualny stan posiadanego paliwa, rozliczać zużyte przez samochody oraz sprzęt motorowy paliwo oraz prowadzić historię tankowań, pobranego lub zakupionego dla jednostki paliwa.

Rozliczanie czasu pracy

W oparciu o zarejestrowane akcje aplikacja umożliwia wygenerowanie gotowego i wypełnionego zestawienia dla UMiG z prośbą o wypłatę ekwiwalentu za godziny przepracowane w akcjach ratowniczo-gaśniczych.

Zarządzanie członkami

Główny moduł programu zawierający w sobie wszystkie niezbędne dane personalne strażaków, ukazujący poziom ich wyszkolenia, termin końca badań, spis nadanych odznaczeń, raport opłaconych składek itp.

Zarządzanie sprzętem

Moduł w którym w prosty sposób dodamy i opiszemy wszelki sprzęt należący do jednostki. Dzięki temu szybko możemy sprawdzić jego parametry techniczne, termin wygasających atestów czy przeglądów.

Raporty i statystyki

Przydatne narzędzie, dzięki któremu w mgnieniu oka możemy m.in. wygenerować raporty z przebytej akcji, lub tworzyć gotowe, rozmaite statystki z zarejestrowanych działań ratowniczo-gaśniczych.

Tworzenie gotowych zestawień

Oprócz gotowych raportów i statystyk z przebytych akcji możemy generować gotowe zestawienia ukazujące poziom wyszkolenia druhów w naszej jednostce, opłaconych przez nich składek, pobranego sprzętu osobistego, lub otrzymanych medali/odznaczeń.

Terminarz z przypominaczem

Podstawową funkcją modułu kalendarza jest dodanie ważnych wydarzeń bądź istotnych informacji, które dodatkowo można zaprogramować w taki sposób, abyśmy zostali poinformowani z wyprzedzeniem o zbliżającym się zapisanym wydarzeniu.

Skierowania na badania

Dzięki odnotowaniu terminu ważności badań lekarskich członków program sam przypomni nam, którym członkom kończą się w najbliższym czasie okresowe badania oraz umożliwi nam wygenerowanie gotowego, już wypełnionego skierowania na badania.

Funkcja przypominacza

Przydatna funkcja, dzięki której zostaniemy poinformowaniu z wyprzedzeniem np. o końcu ważności badań lekarskich członków OSP, wygasających atestach, przeglądach lub o ważnych zbliżających się dla nas wydarzeniach zapisanych w naszym terminarzu.

Automatyczna kopia danych

Program pozwala zabezpieczyć wprowadzone dane poprzez wykonywanie automatycznie zaplanowanej kopii bezpieczeństwa bazy danych w miejsce wskazane przez użytkownika. Dzięki temu np. na skutek awarii systemu bądź komputera istnieje możliwość odzyskania wszystkich wcześniej wprowadzonych danych.